Estee Lauder - eleganckie perfumy damskie


Amerykańska marka Estee Lauder za swój cel obrała sobie stworzenie produktów eleganckich, luksusowych oraz o nadzwyczajnej jakości. Do ich osiągnięcia korzysta z zaawansowanych i nowatorskich technologii, przeprowadza dogłębne badania oraz prowadzi surowe procedury ocen produktu. Szczegółowe działanie pozwala jej oferować produkty do pielęgnacji skóry i makijażu, które słyną z delikatności i skuteczności. Czy perfumy Estee Lauder dorównują jakością jej kosmetykom?


“Zapach istnieje w umyśle. Nie tylko w zmysłach”- takie słowa założycielki marki towarzyszą perfumiarzom kreującym nowe zapachy dla Estee Lauder. Oferta obejmuje ponad 100 zapachów dla kobiet i mężczyzn. Od momentu wydania pierwszych perfum w 1953 roku, kolekcja systematycznie się zwiększała o różnorodne kompozycje zapachowe: od świeżych i delikatnych po wyraziste, orientalne zapachy.

perfumy Elizabeth Arden

Damskie perfumy Estee Lauder


Damskie perfumy Estee Lauder bazują na nutach kwiatów, głębokich nutach drzewnych i zmysłowych nutach takich jak jaśmin czy drzewo sandałowe. Wszystkie kompozycje są wyjątkowe i niezwykle luksusowe. Perfumy Pleasures Estée Lauder zapoczątkowały w 1995 roku modę na kreacje perfum lekkich, kwiatowych.

Każda kobieta w ofercie Estee Lauder znajdzie idealny zapach dla siebie. Kobietom pełnym życia spodoba się zapach Aliage - energetyczny i żywiołowy. Kobiety pewne siebie, eleganckie i niezależne pokochają zapach perfum Modern Muse.

 

Estee Lauder - historia założycielki


Markę założyła Josephine Esther Mentzer w 1946 roku. Po wyjściu za mąż, przyjęła nazwisko męża - Lauter, aczkolwiek wraz z imieniem postanowiła je zmienić na Estee Lauder. Miłość do kosmetyków poczuła już od dziecka za sprawą wujka. Dzięki niemu domową kuchnię zamieniała na pierwsze, własne laboratorium chemiczne. Pierwszym produktem pod szyldem Estee Lauder Inc był zestaw 4 kosmetyków pielęgnujących cerę kobiet. Założycielka marki osobiście sprzedawała swoje produkty, pomagała swoim klientkom w doborze odpowiednich dla nich specyfików. Początkowo, sprzedaż miała miejsce na stanowisku jednego z salonów piękności. Firma szybko się rozwinęła i niebawem otworzyła własny sklep na słynnej Piątej Alei.

Osobiste zaangażowanie procentowało w rozwój - Estee wciąż zaskakiwała marketingowymi działaniami. Brak funduszy na reklamę w telewizji czy w radio nie zahamował jej pracy, a wręcz przeciwnie - stał się pretekstem, by promocji szukać na nowy sposób. Oprócz udzielania kosmetycznych porad oraz używania sprzedażowego języka do swoich klientek, jednym z jej pomysłów było rozdawanie darmowych próbek produktów. Przedsiębiorczość i kreatywność sprawiła, że marka wciąż się rozwijała, a sama Estee została doceniona jako jedna z najbardziej wpływowych osób biznesu według nowojorskiego tygodnika “Time”.

 
Produkt dodany do porównania.