L'ACQUAROSSA - Fendi Woda perfumowana 75 ml
Fendi 'L`Acquarossa' to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Zapach został wypromowany w 2013 roku, stworzyli go Delphine Lebeau, Benoit Lapouza i Francois Demachy.
Pozwól sobie na odrobinę luksusu - poznaj włoskie perfumy Fendi i daj się oczarować ich wyrazistym zapachem. Przekonaj się, że “cokolwiek robi Fendi, musi być rozpoznawalne… musi się wyróżniać… musi mieć własną tożsamość” - jak twierdzi Paola Fendi.
Historia marki rozpoczyna się wraz z założeniem małego warsztatu rymarskiego w Rzymie przez Adele Casagrande. Młoda przedsiębiorczyni, po wyjściu za mąż za Eduardo Fendi otworzyła wraz z nim butik. W kolejnych latach, butik zyskiwał coraz większą popularność we Włoszech, a rodzina Fendi stopniowo się powiększała. Adele urodziła 5 córek, które później przejęły firmę i odniosły wielki sukces. Dziewczynki od najmłodszych lat były związane z firmą rodziców. Pierwszą córką zatrudnioną przez rodziców była Paola - dołączyła do firmy w wieku 15 lat. Z czasem dołączyły pozostałe cztery córki. Wszystkie cechowały się ponadprzeciętną niezależnością i przedsiębiorczością. To dzięki nim rozpoczęła się światowa rozpoznawalność Fendi. Dostrzegły zmiany społeczne zachodzące w latach 60-tych i 70-tych i wprowadziły świeże spojrzenie na działalność marki Fendi.
Jest 1 produkt.
Fendi 'L`Acquarossa' to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Zapach został wypromowany w 2013 roku, stworzyli go Delphine Lebeau, Benoit Lapouza i Francois Demachy.
Marka Fendi wykreowała kilkadziesiąt zapachów. Pierwsze damskie perfumy powstały w 1985 roku, a pierwszy męski zapach Fendi w 1990 roku. Fendi perfumy powstały przy współpracy z najwybitniejszymi perfumiarzami, takimi jak: Olivia Giacobetti, Jean Guichard, Béthouart, Thierry Wasser.
Zapach Fendi, który dostępny jest w naszym sklepie to damskie perfumy L’acquarossa. Zapach został zamknięty w niezwykle elegancki flakon w złoto-czerwonych barwach, który nawiązuje do jego głównych akordów: cytrusowego i kwiatowo-różanego.
Siostry Fendi dostrzegły 32-letniego Karla Lagerfelda i wraz z nim zaczęły rozwijać markę na światową skalę. To właśnie słynny projektant zaprojektował podwójne “F” na logo Fendi i zmienił sposób projektowania futer Fendi. Międzynarodowy rozgłos zyskały zaprojektowane przez Lagerfelda kolorowe futra.
W kolejnych latach Fendi została zauważona i doceniona dzięki projektom torebek. Jest to zasługą wnuczki Adele - Silvi Venturini Fendi, która obecnie jako jedyna osoba z rodziny Fendi, pozostaje w kierownictwie firmy. Na początku XXI wieku, większościowe udziały Fendi przejęła grupa LVMH.