Nasomatto


Nie boisz się ekstrawagancji? Lubisz wszystko, co nietypowe? Odkryj markę Nasomatto oraz jej wyjątkowe zapachy, którym nie brakuje kontrowersji! Sprawdź, czy szalony pomysł na kreację niszowych perfum Nasomatto zachwyci Ciebie i Twoje otoczenie.


“Nasomatto” z języka włoskiego oznacza “szalony”. Zatem, co szalonego wymyślił założyciel marki - Alessandro Gualtieri? Czy perfumy Nasomatto wyróżniają się na tle innych perfum? Nasomatto perfumy nie są szalone tylko z nazwy. Oprócz ekstrawaganckich, a wręcz kontrowersyjnych nazw perfum, Alessandro Gualtieri postanowił wykreować zapachy o niespotykanych dotąd kompozycjach nut oraz działaniach. To co jeszcze wyróżnia perfumy Nasomatto to korki flakonów. Korek do każdego zapachu jest produkowany z różnych tworzyw np porcelany, drzew egzotycznych czy gałęzi brzozy - dlatego każdy z nich jest niepowtarzalny i wyjątkowy.

Narciso Rodriguez

Nasomatto perfumy


Perfumy Narcotic - Nasomatto są wynikiem poszukiwania przytłaczającej, uzależniającej intensywności kobiecej siły seksualnej; zapach Pardon - Nasomatto ma zaś na celu wywołanie przekonania o najwyższej męskiej elegancji i uroku. Perfumy Absinth - Nasomatto mają wywołać wręcz nieracjonalne zachowania. Czym szokuje zapach Black Afgano, który jest dostępny w naszym sklepie?

Perfumy Black Afgano to zapach unisex, który rozbudza chwile błogości. Odurzający zapach jest wynikiem akordu konopi (cannabis), nut żywicznych, drzewnych, tytoniu i gorzkiej kawy. Mocne i trwałe perfumy Black Afgano mają także nuty kadzidła i drzewa agarowego. Ten dymno-drzewny zapach jest niezwykle ciekawym zapachem do odkrycia, dlatego jeśli lubisz nietypowe, niszowe zapachy - to obowiązkowa pozycja do przetestowania na własnej skórze.

 

Nasomatto historia


Włoch Alessandro Gualtieri przy kreacji perfum współpracował z wieloma domami mody, lecz własna wizja na komponowanie zapachów utwierdziła go w przekonaniu, że powinien założyć własną markę. Perfumiarz wykorzystał to, na co nie były gotowe inne marki. Fendi, Versace, Helmut Lang czy Diesel nie popierały jego szalonych pomysłów na perfumy, więc za namową żony, założył własną markę Nasomatto w 2007 roku w Amsterdamie.

Pierwszy zapach został zaprezentowany rok później i przyniósł marce sprzedaż na poziomie około 900 flakonów. W późniejszym czasie było już tylko lepiej. Z każdym miesiącem zapachy Nasomatto zdobywały wierne grono fanów, a sam Gualtieri zyskał opinię jednego z najbardziej kreatywnych perfumiarzy. Obecnie, zakup perfum Nasomatto nie jest prosty. Na niektóre z zapachów fani muszą czekać nawet kilka miesięcy zapisując się na długich listach osób chętnych do ich nabycia.

 
Produkt dodany do porównania.